Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 23:05:15 MET

> Na nV GF7900GS (stary, ale jary - nie gram), monitorze (SXGA) i TV
> (FullHD) podłączonych przez DVI-D żaden z powyższych problemów nie
> występuje.

Powinienem był napiać inaczej:

Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach graficznych
nVidia wyposażonych w wyjście hdmi, przy podłaczeniu TV właśnie przez wyjście
hdmi.

Bo, że przez wyjście DVI działa dobrze, to już wiem od początku. Ale i tak
bardzo dziękuję za odpowiedzi.

latet