Re: PÅ‚yty ASRock - opinie

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 11:58:36 MET

W dniu 11-03-16 09:24, MC pisze:

> Asus i jego marka-córka ASRock nie kierują swojej produkcji do tego
> samego segmentu. Przynajmniej w założeniach.

Obawiam się, że mogłeś nie zrozumieć tego co napisałem. Pisałem o
rodzajach produktów, a nie segmencie odbiorców końcowych.
Aczkolwiek to, że firma X produkuje produkty hi-end, a jej firma-córka Y
low-end nie oznacza wcale, że klienci nie będą migrować pomiędzy
produktami obu firm. Raczej zawsze kupowałem płyty hi-end, a mimo
wszystko zainteresowałem się płytami moim zdaniem middle i low-end. Czy
ktoś ze wspomnianych w Asusie lub ASRock na tym straci i będzie miał do
siebie pretensje? Asus będzie dążył do zwiększenia sprzedaży swoich
produktów, a ASRock swoich (to jest chyba m.in. konkurencja :). Kasa i
tak trafi do wspólnego właściciela :)

> Ludzie kupują jeszcze ten złom? Myślałem, że wszyscy już przeszli na cyfrę.

Niestety nie każdego jeszcze stać na systemy IP, aczkolwiek w tym
nieuchronnie leży przyszłość. Dobra kamera IP, którą obsłuży Ci równie
dobre i zaawansowane oprogramowanie to wciąż cena razy 2-3. Nie każdy
potrzebuje od razu rozwiązań IP i kamer Mpix. Czasami do niewielkich
pomieszczeń wystarczy system standardowy, analogowy, a jakość obrazu i
nagrań będzie bardzo dobra.
Co do złomu (rozumiem, że pisząc to wiesz co piszesz, czyt. jesteś z
branży) to naprawdę zdziwiłbyś się gdybym Ci taki "złom" zaprezentował.

> To fajna ta grupa która dopuszcza do konkurencji tracąc swoje pieniądze.

Nie do końca. Taka zdrowa konkurencja w kilku firmach należących do
jednej grupy kapitałowej, czy mówiąc ogólniej jednego właściciela ma
swoje zalety. Ludzie mają pracę i muszą konkurować ze sobą generując
coraz to większy obrót i zyski. Jeśli tego nie robią to w najgorszym
przypadku firma bądź firmy padną, a ludzie chociażby stracą pracę. A tak
wszyscy są zadowoleni, a zysk jest większy, nie mówiąc już z wygody jaka
płynie, gdy się ma pod sobą kilka firm z tej samej działalności :).

Ok myślę, że tą kwestię zakończymy, bo robi się znów nie na temat tak
jak niestety coraz częściej w większości wątków na tej grupie.

--
Pozdrowienia
diverek