Re: Płyty ASRock - opinie

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 09:32:57 MET

Dnia 2011-03-15, o godz. 18:26:56
diverek <USUN_divek_TO@op.pl> napisał(a):

> Jaki obecnie opinie macie czy też krążą o płytach ASRock? Gdyby je
> odnieść jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa,
> Gigabyte i MSI jak obecnie wypadają?
> Nie ukrywam, że zainteresowała mnie płyta ASRock P67 EXTREME4 (B3) i
> nie wiem czy się bać czy brać... ją pod uwagę przy wyborze:)

Mam w maszynce gdzie testuję różne rzeczy płytę ASRock H55M-LE z
wsadzonym i3 530 i grafiką Radeon HD4670 512MB od Gigabyte. Chodzi
sobie toto stabilnie z 4 dyskami SATA. Początkowo były problemy ze
stabilnością ale okazało się że wsadzony w drugi slot moduł pamięci
Kingston KVR1333D3N9K2/4G był felerny i w losowych chwilach wieszał
komputer. Po zastąpieniu innym modułem pracuje sobie stabilnie.
Odpalone na przemian XP Pro, Win7 64 Pro i Ubuntu 10.10 64bit. Dośc
dużo żonglowania dyskami bo to maszynka do odwirusowywania, backupów i
dłubania w cudzych dyskach. Kolega zajmujący się sprzedażą powiedział że
składają dość dużo komputerów na ASRock-ach do zastosowań biurowych i
działają stabilnie. Pod mocne obciążenie typu granie/grafika/video
poleca jednak coś innego twierdząc że stabilność przy wysileniu zależy
często od konkretnego egzemplarza.

Zdrówko