Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 00:30:46 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2011031213051600@grush.one.pl...

> Na takiej, że sam piszesz "ma pełnić funkcję desktopa".
> Czyli zakup komputera przenośnego jest *bezsensowny*.

Fajnie stary wątek odkopałeś... :-)

Ale skoro już opierasz swoją krytykę na podstawie tego jednego
zdania to chyba jesteś niepoważny... Przecież wyraźnie napisałem
powody dla których zestaw składający się z 4-5 części i kłębowiska
kabli łączących jest niedopuszczalny w tym konkretnym przypadku.

> Oczywiście. Ale prawie nikt nie kupuje komputerów przenośnych
> o odpowiedniej jakości i mocy obliczeniowej, by mogły konku-
> rować ze stacjonarnymi.

Nie ma sensu jednak porównywanie cen przy zupełnie innej wydajności
skoro wydajność komputera jest jednym z głównych kryteriów jego ceny.