Re: Zestaw - ocena

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 22:03:44 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2011 19:37:05 +0000 (UTC), Grzegorz K_____k napisał(a):

> Użytek domowy, rozrywka - optymalny (cichy, niezbyt prądożerny) zestaw w
> okolicach 2500 PLN.

Pod hasłem "rozrywka" widzisz również gry?

> Generalnie chodziło mi o upewnienie się, czy nie ma jakichś wpadek przy
> wyborze komponentów, bo pod kątem doboru do zastosowania chyba dałem radę?

Zaraz mnie pewnie znowu zjedzą, ale tak się cały czas zastanawiam, czy
czterordzeniowy procesor ma rzeczywiście sens. Sam osobiście jadę na Core 2
Duo E8400 podkręconym do 3,9 GHz i niezależnie od tego, czy pracuję (branża
DTP) czy gram (procesor wsparty GTX295, gram w 1920x1200), to specjalnego
ciśnienia na czterordzeniowy CPU nie mam. Ale ja naprawdę rzadko zapuszczam
kodowanie video czy kompresowanie plików 7-zipem. Inna sprawa, że kupić
teraz dwurdzeniowca o sensownej wydajności i na nową platformę, to raczej
będzie trudniej, niż łatwiej.

Za to 8 GB pamięci operacyjnej to sobie chwalę. :D

[ Kiedy kobieta nie ma racji pierwsza rzecz, którą należy zrobić, to       ]
[ natychmiast ją przeprosić.                                 (Oscar Wilde) ]