Re: jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 19:14:32 MET

> dziękuję pięknie! to chyba jest to...
>

> z drugiej strony znalazłem GP CLJ 2840, które jest podobne, poza
> niepotrzebnym mi kolorowym ekranem..... i wydaje się tańsze :) Czy ktoś ma
> jakieś sugestie/uwagi dot tego modelu?
>
> jeszcze raz dziękuję za podpowiedź!
> Marek.
CM2320fxi to jest też równocześnie fax
Nie wiem nic o tej drugiej, ale ta może zczytywać i drukować zdjęcia z
kart pamięci, ale też i to chyba fajniejsze, można na nią skanować na
kartę pamięci dokumenty wszelakie, a takowa karta pamięci może być w
sieci jako dysk sieciowy udostępniona! i to jest fajne.
Poza tym, można z niej dokumenty skanowane i chyba faksy przychodzące
dalej meilem puszczać, ale wymaga to serwera poczty bez autoryzacji

--
Barek
barek[]plusnet pl