kartridż ? styki ? może coś innego ?

Autor: Mateuszzz <km_wawaUSUNMNIE_at_vp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 07:43:52 MET

Witam,

mam drukarkę (HP 940C), która doczekała się sędziwego wieku.
Kartridże były wielokrotnie uzupełniane - obecnie mimo zaaplikowania im
tuszu urzÄ…dzenie nie drukuje
(na przednim panelu świeci się kontrolka wskazująca na jego brak).

Czy ktoś ma doświadczenia związane z używaniem tego modelu ?
Jakie jest prawdopodobieństwo, że problem rozwiąże się po wymianie
kartridża (nie chcę w nie inwestować, jeśli zazwyczaj przyczyną
problemów bywają zużyte, niedziałające styki, czy elektroniczna blokada
ilości wydruków) ?