Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 23:48:13 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Swoją drogą myślałem, że czasy, kiedy komputer podłączało
> się do telewizora minęły jakieś 20 lat temu.

a ja myslałem, ze ta "moda" wróciła, od kiedy TV tak samo jak monitor Pc to
LCD.

Dziekuję wszystkim za odpowiedzi, również za te odnoszące się do moich
potrzeb a nie do zagadnienia technicznego z pytania. niemniej potrzeby mam
jasno sprecyzowane. :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")