Re: Jak obczaic kierunek wydmuchu z grafiki?

Autor: Waldek <spam_at_nie.cpam>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 18:23:44 MET

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości
news:ilgn4m$27j0$2@news.mm.pl...

> Kratka na śledziu i wylot za komputer.

Tzw. pic na wode fotomotaz ;)
Poprzednia generacja referentow nVidii "puszkowa"
miala faktycznie wydmuch przez tylnego sledzia
- te konstrukcje ktore mialy wentylator z tylu w ukladzie "turbiny" np
GTX260,275 itd
Obecne konstrukcje "niby puszkowe" a mam kilka roznych GTX460
jako ze nie maja zazwyczaj chlodzenia sekcji zasilania
niestety czesc powietrza wyrzucaja do tylu
- raczej wszystkie te z centralnie umieszczonym wentylatorem ;)

Pozdrawiam