W dniu 12.03.2011 18:16, Osadnik pisze:
> To była raczej ironia ze jak masz raster 3000x3000px i dasz ze dwie trzy warstwy to echm, trochę to już w ramie siedzi.
3000 x 3000 = 9000000 pikseli
9000000 x 3 warstwy = 27000000 pikseli
27000000 x 32 bpp = 108000000 B
108000000 B / 1024 = 105468 KiB
105468 KiB / 1024 = 103 MiB
I to jest to "trochę" wymagające 10 GiB RAMu? ;)
Tym bardziej, że jeżeli chodzi na przykład o podkłady do
CAD, to o ile mi wiadomo w wielu przypadkach absolutnie
nadają się grayscale 8 bpp, a wtedy schodzimy do 25 MiB
danych.
Regularnie obrabiam takie bitmapy (choć jednowarstwowe)
na komputerze z 1.5 GiB RAMu i zostaje jeszcze mnóóóóstwo
wolnej pamięci.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Sat Mar 12 23:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Mar 2011 - 00:51:03 MET