Re: Asus M2N-E

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 19:00:59 MET

Uzytkownik "bn" <bniedzwiecka@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:2d69a140-3cac-4e9a-9230-0b1346d4013f@j35g2000prb.googlegroups.com...
> Witam
>
> Jaki najmocniejszy procesor jestem w stanie wlozyc do plyty Asus M2N-
> E? Na stronie producenta zatrzymano sie na starych modelach
> procesorow. Obecnie posiadam Athlona 64x2 5600+ z 1024KB cache.

Cos zle patrzyles. Ja ostatnio wkladalem bez problemów Athlona II X4 635.
Plyta obsluzy Phenoma II X4 965 takze.
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=pl-pl&model=M2N-E&product=1&os=17

Mocniejszy moze nie pójsc ze wzgledu na to, ze plyta daje za malo poweru do
procka. X6 1090T bym raczej nie liczyl, ze pójdzie.
Bios wersja 5001 trzeba zaktualizowac przed wymiana jeszcze na starym
procku.