Re: VHS na HDD

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 15:23:08 MET

Dnia Sat, 12 Mar 2011 10:17:30 +0100, Tmek napisał(a):

> Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ilehum$lka$1@inews.gazeta.pl

> Karte tv ze sprzetowym odszumianiem i kodowaniem do np mpeg2. Hauppauge
> takie robil. Przy czym nie wszystkie to to maja

Jeśli chodzi o jakość, to liczy się tylko jakość toru analogowego (w tym
kabli - lepiej użyć s-video niż cvbs). Sprzętowe kodowanie jest zbędne, o
ile pytający nie ma bardzo wolnego procka.

> Inaczej beda problemy z synchronizacja, pozniej pytajacy bedzie walczyc z
> przeplotem i odechce mu sie dlaszego brniecia.

Ja swoje wideo podłączyłem kabelkiem do zwykłej karty telewizyjnej,
wybrałem nagrywanie i tyle. Żadnych problemów opisanych przez Ciebie nie
doświadczyłem. A jakość pliku taka sama jak z kasety.

--
GLaF