Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 14:19:21 MET

On 2011-03-12 14:09, JoteR wrote:

> Dla mnie (a i pewnie dla wielu innych czytelników tej grupy) pytania
> Radka pogłębiające temat i wynikające często z nich dyskusje wnoszą
> bardzo wiele. Dla Ciebie nie? To przykre, ale to Twój problem i nie
> obarczaj nim innych.

Z niezrozumuiałych względów zmieniasz problem natury technicznej w
problem natury osobistej, to jawna oznaka problemów osobowisciowych, a
te najczęsciej ujawniają się w w obszarach gdzie mozna anonimowo wyrazić
sw obawy.

Raz jeszcze - czy jesteś w stanie napisać coś zgodne z tematem grupu i
to co pomoze pytającemu?

> Przykro mi, ale jaśniej już nie potrafię.

Mi też przykro ale psychologiem i psychiatrą nie jestem.