Re: wentylator radiatora cpu w plytach asusa

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 13:57:15 MET

Dnia Sat, 12 Mar 2011 12:21:22 +0100, pw napisa³(a):

> PS
> wiem ze w plytach msi jest opcja w biosie z mozliwoscia ustawienia od
> jakiej temp. cpu ma byc wlaczany wiatrak ...
>
> niestety takiej mozliwosci nie widze w asusie, wiec dlatego pytam...
> moze zrobili to na stale?

W moim asusie nie mia³em opcji wy³±czenia wentylatora. Ale w biosie by³y
chyba 3 poziomy ustawieñ obrotów + automatyczna regulacja w zale¿no¶ci od
temp. Jak doda³em kontroler obrotów ("potencjometr"), to da³o siê ustawiæ
tak, ¿e przy niskiej temp. wentylator stawa³.
Pod windowsa warto wypróbowaæ program SpeedFan, jest lepszy od asusowego.

--
GLaF