Re: tani dobry zasilacz?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 12:05:37 MET

On 2011-03-12 09:27, nolina wrote:
> Witam
> Potrzebuję do dość starego kompa nowy zasilacz do 350W. Czy mógłby ktoś
> polecić w miarę solidny zasilacz do max 100zł. Im taniej tym lepiej :)
> Wiem o Fortron.Czy te za allegro to jedyny dobry pomysł a może Modecom?
> Będę bardzo wdzięczny za poradę.

Jeżeli ma być po prostu zasilacz, wziąłbym modecoma.
- którego - najlepiej kierowac się tym jakie końcówki potrzebujemy
- W przypadko stosowania zasilaczy awaryjnych uwaga na zasilacze PFC
(zazwyczaj mają skłonnośc do przeciążania zasialczy awaryjnych).

Może zabrzmi to dziwnie, ale dla po kupnie obudowy z zasilaczem do
komputera testowego, zamieniłem zasilacz chieftec na modecom bez PFC.

W praktyce, jeżeli kupowałbym coś na własny domowy użytek, poza
zwróceniem uwagi na złącza, zwróciłbym uwagę na generowany hałas, to
zdecydowanie najgłośniejsze urządzenie w PC (szczególnie w gdy budzet
prawie zerowy).