Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 12:01:04 MET

> Bez sensu. Daj zasilacz adekwatny do potrzebnej mocy. Poza tym - nie mam
> pojęcia, jak trzebaby spieprzyć konstrukcję zasilacza, żeby sprawność aż
> tak spadła.
No to właśnie on chce dać, a przynajmniej bliżej tej adekwatnej mocy niż
typowo wkładane 350W, coś się tak przyczepił? Może wyprodukuj zasilacz
sensowny (współczesny, a nie jakiś z czasów pierwszych płyt ATX, z
przetwornicą na 1 tranzystorze) ATX o mocy 100W i sensownej sprawności,
bo ja jakoś nie widzę w ofertach (a chętnie bym kupił)