Re: notebookowy chipset

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 14:38:21 MET

On Thu, 10 Mar 2011 17:39:46 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

[...]

>Nie zaklinaj rzeczywistości. Nie ma rzeczy dobrych *i* tanich :)

Czy ja wiem...? "Dobrego" (w sensie, że działa w zasadzie poprawnie)
i taniego nie żal jest wyrzucać gdy szybciutko minie nawet nie
gwarancja ale zużycie moralne. Ja tę praktykę z powodzeniem stosuję,
działający sprzęt komputerowy rozdaję potem wśród rodziny i znajomych,
a na ten przykład komórki wysyłam do księży Werbistów, oni zbierają
naweet uszkodzone. Na misje. :-)