Recovery

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 09:31:04 MET

Posiadam laptopa Samsung R530. Omyłkowo usunąłem partycję Recovery. Mam ją
skopiowaną na zewnętrznym dysku twardym. Po skopiowaniu jej na dysk
wewnętrzny nie mogę jej uruchomić przy pomocy klawisza F2 (jak to było do
tej pory), wyświetla się komunikat: Invalid Recovery Area :(
Zauważyłem, że zniknęła jedna malutka partycja (prawdopodobnie tzw loader)
Mam zainstalowany Windows7 HP, czy ktoś "łopatologicznie" mógłby mi
wytłumaczyć, jak naprawić to co namieszałem?

-- Pozdrawiam
Janusz