Re: HDMI w laptopie i dzwiek

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 02:20:02 MET

Dnia 9.3.2011, qwerty napisał(a):

> Nie koniecznie. Wystarczy ustawić domyślny sprzęt.

I np. słuchać konwersacji ze Skype na TV?
A już chyba szlag by mnie trafił jakby mi np. w trakcie oglądania filmu
poleciał komunikat np. od Avasta - "Baza wirusów została zaktualizowana"
(czy jakoś podobnie - nie używam, więc mogę źle pamiętać). ;D
No ale fakt - to też jakieś wyjście.

> Ma, gdyż XP i chyba vista nie widzi HDDMI Audio Device (jego obsługę trzeba
> ręcznie doinstalowywać).

W imieniu M$, sorry za to. ;D
BTW. Rozmawiamy o laptopie z OSem zapewne skonfigurowanym przez producenta
- (zakładając, że sprzęt pozwala) myślisz, że to pominął?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/