Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 12:14:20 MET

Dnia 2011-03-10 11:57, Użytkownik Budzik napisał:
> Witam
> Planuje zakup TV, który chciałbym jednocześnie uzywać jako monitor
> komputerowy.
> Wybór to LCD.

Nie ma problemu, tylko wielkość dobierz pod monitor,
odradzam coś większego niż dwadzieścia kilka cali.
No i patrz na rozdzielczość bo jak zaoszczędzisz i kupisz
HDready zamiast HD to praca przy komputerze będzie na tym
przykra.

> I teraz mam problem, bo chciałbym miec jak najwiekszy Tv (dosc duży pokój)
> a jednoczesnie wygodnie pracować na nim jako na monitorze z ogległości +-
> metra.

Zapomnij. Chcesz duży TV to kup oddzielny monitor do kompa.

> Wybór padł na 32 cale, ale zastanawiam się czy istnieje mozliwosc, aby w
> trbie pracy PC korzystać tylko z czesci monitora.
> Dzieki temu Tv ogladałbym np. na 42 calach a w trybie monitor obszar
> zmniejszyc tylko do 32 cali.
> Da się tak?

Generalnie to już zależy od kompa i jego oprogramowania tyle
że z punktu widzenia użytkownika zamiast ekranu 1900x1200 będziesz
używał jego fragment np. 1330x786 a to kompletny idiotyzm.

Pozdrawiam