Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 18:34:43 MET

Dnia 2011-03-08 17:40, Użytkownik Ghost napisał:

> Pisalem cos o rewelacyjnym sprzecie? Dzialajaca klawiatura podczas
> romowy i czytelny ekran nie zaliczaja sie do nadzwyczjnosci. Ja uzywam
> nokia 5800, a supermemo instalowalem zonie na htc.

Kiedy mój ekran jest czytelny, tyle że przy oświetleniu ustawionym
pod czytanie w pomieszczeniach na słońcu widoczność jest żadna.
Ile znasz PDA z modułem GSM w których w czasie rozmowy działa
klawiatura numeryczna ?
I na koniec tak z ciekawości jak ma żona ustawione podświetlenie
ekranu i jak ono się sprawdza na słońcu i w budynku ?

Pozdrawiam