Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 17:00:27 MET

Dnia 2011-03-08 15:11, Użytkownik Ghost napisał:

> No to wyjatkowo ciulaty masz telefon, znaczy z poczta glosowa tez jestes
> w dupie? Ja bym jednak na Twoim miejscu sprawdzil, moze sie jednak da.

Telefony były od pięciuset zł do ponad dwóch tysięcy, wybrałem
ten za pięćset a główna funkcją miało być czytanie książek.
I w tym się sprawdza, odbieranie telefonu czy używanie automapy
to funkcje dodatkowe do których jak widać nie przykładam odpowiednio
dużej wagi. Ale znam przypadek człowieka który wydał na telefon
ponad tysiąc złotych a po miesiącu sprzedał go ze spora stratą,
właśnie z powodu wad jakie wymieniłem, dla niego one były ważniejsze.
Więc pozwoliłem je sobie wymienić, nie wiadomo jaki sprzęt
dziewczę sobie kupi. Tym bardziej że ty mając podobno taki
rewelacyjny sprzęt z nazwy go nie wymieniłeś. :-)

Pozdrawiam