Re: ile cykli ładowania średnio wytrzymują baterie ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 18:50:33 MET

"Sergiusz Rozanski" slrnin6n0c.39i.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl

> [...]
> zamiast karty grafiki - bo może się przydać - a później się na
> tym ogląda www i pisze na fejsie i grzeje w 'jaja' - to tak się
> ma. Zamiast władować kasę zamiast w GF9 w cpu ULV i zero wat idle
> bo TO jest w laptopie istotne - ile on chlapie na biernym czytaniu,
> a dzięki temu mieć go na bateriach 8h - przy czym nie musi to być
> wcale atom bo są normalne cpu - które jak trzeba są też szybkie,
> ale jak nie trzeba to się nie grzeją - i nie pobierają prądu w ogóle.

> Jak widzę laptopa co w nicnierobieniu chlapie 20W to to dla mnie jest

Mój netbook wtedy pobiera poniżej 5 watów, z czego ponoć ze 2 waty zabiera dysk.

> złom nadający się do wywalenia. Aby zapewnić 8h pracy musiałby mieć
> 160Wh ogniwo! 3kg? I to na zapewnienie idla, a aby coś jeszcze w te
> 8h porobić to trzeba mieć 200Wh.

Ja tu mam 3 akumulatorki -- teraz 22864 mWh, bo w 3% jest zużyty.
(po ponad pięciu miesiącach częstego używania -- niemal stale na
bateriach; teraz też na bateriach)

-=-

Jak kupuję? Nie jestem bogaty, więc kupuję jak najtaniej.
Tego złomka (w zapakowanym fabrycznie pudełku) kupiłem za
749 złotych, a na fakturze jest 789 złotych. Atom N450,
1 GB RAMek i 160 GB HDD. Do dziś jego cena tak mocno nie spadła. :)

Fabryka dała Win7Starter, ja dorzuciłem na wirtualnej maszynerii
WXP, aby mieć OE i inne programy, których nie mam pod W7.

Gdy oba systemy pracują, bywa gorąco -- teraz jest 49 CPU i 41 HDD.
Piszę z łóżka (źle się czuję -- dobija mnie pleśń z źle wentylowanej
łazienki) co nie obniża :) temperatury komputerka.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'