Nowe PC do internetu i filmów

Autor: Mariusz <logistyk71_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 18:20:54 MET

Witam Panowie, ponieważ zostałem w tyle z techniką komputerową a mam 10
letniego peceta którego chcę zmienić mam kilka pytań:
Chaiłbym kupić taki gotowy zestaw,
-płyta Gigabyte M68MT-D3
-procesor AMD Quad 4x3.0 GHz
-RAM 4 GB DDR3
-grafika GT430 1GB DDR3
-HDD 1000 GB Seagate
-zasilacz 500W 12cm
1. Czy tyle pamięci te 4GB wystarczy do przyzwoitej pracy w Windows 7 ?
2. Karta graficzna ma wyjście HDMI czy da rade podłączyć pod telewizor 42
cale ?
3. Czy obraz będzie OK tzn. czy pujdą filmy full HD płynnie ?
4. Czy po HDMI z grafiki idzie też fonia czy trzeba osobno podłączyć pod
amplituner ?
W gry raczej nie gram, sprzęt będę głownie wykorzystywał do internetu
(klawiatura i mysz bezprzewodowa) i do oglądania filmów / koncertów na
telewizorze 42 cale full HD jako monitorze.
Pozdrawiam :)