Re: HP 625 Turion - jakie opinie o tym HP?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 16:34:28 MET

Użytkownik "ikov" napisał w wiadomości grup

Znajomy chce kupić HP 625 Turion II P520, (nowy za 1350 zł), ale
zastanawiam się czy warto nawet mimo niskiej ceny. Osobiście po serii
Pavillon odradziłbym HP (może poza modelami biznesowymi) ale może jest
już jakaś poprawa (np nie da się na nim usmażyć jajka na obudowie już po
chwili pracy). Za ta cenę ciężko dostać laptopa, a netbook to za mało...

Mam starego HP 500 sprzed około 3-4 lat.
Procesor Pentium M 1.73 GHz.
Ogólnie: bardzo fajny. Bardzo cichy, dość chłodny. Bateria do dzisiaj działa
i wytrzymuje ok 1 godziny (pierwotnie 2). Raz spadł ze stołu na dywan i
przetrwał. Spalił mu się kiedyś zasilacz - wymieniłem na nowy za ok 60 zł.

Kupiłbym ponownie, zwłaszcza, że wtedy kosztował 2500 zł. Jeśli ten HP 625
jest następcą mojego HP 500 - można brać.