Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: Ewa <Ewa_at_to-ja.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 10:39:45 MET

Bardzo dziêkujê za odpowiedzi.

Pisz±c, ¿e ma byæ mo¿liwo¶æ u¿ywania w "dowolnym miejscu i czasie"
chodzi³o mi o to ¿eby by³ lekki, porêczny i mia³ mo¿liwo¶æ dzia³ania
zarówno na baterii, w miarê wydajnej, jak i przy pod³±czeniu do sieci
elektrycznej. £adowarkê samochodow± zawsze da siê dokupiæ.
Mo¿liwo¶æ korzystania z Internetu by³aby oczywi¶cie zalet±,
ale do korzystania z SM nie jest niezbêdna. Chyba ¿e do wyszukania
jakiego¶ s³ówka, które nie wystêpuje w zapisanym na komputerku
s³owniku. Ale to by³aby wyj±tkowa sytuacja.

Próbowa³am korzystaæ z nawigacji, która ma zaszyty komputer z WinCE.
Niektóre programy chodz± tam ca³kiem dobrze, jak na przyk³ad takie do
ogl±dania filmów (pomin±wszy ma³y ekran). Jednak SuperMemo ci±gle
siê zacina, wiêc szukam czego¶ innego.

Napêd CD/DVD nie jest niezbêdny. Wystarczy by by³ port USB, a ten
pewnie teraz jest ju¿ standardem w ka¿dego typu komputerkach.

Co do korzystania z Matrixa, to podejrzewam, ¿e bazy przygotowane
pod SM nie da³oby siê wyeksportowaæ do Matrixa, a w przygotowanie
ich w³o¿y³am ju¿ zbyt wiele pracy ¿eby teraz z nich zrezygnowaæ.

Te¿ my¶la³am ewentualnie o netbooku, ale nie wiem co wybraæ.
Jaki minimalny netbook by³by wart kupienia?

Pozdrawiam
Ewa