Pamięć do płyty ECS N2U400-A

Autor: Marek <marogo2310_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 13:21:43 MET

Witajcie:)

  Chciałbym zwiększyć pamięć RAM w płycie ECS N2U400-A do 2GB
(komp pracuje na WinXP 32bit). W specyfikacji płyty:

http://www.ocworkbench.com/2003/ecs/n2u400a/n2u400a-1.htm
lub
http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Detail.aspx?DetailID=380&CategoryID=1&MenuID=50&LanID=9#fragment-SPEC

jest napisane, że płyta obsługuje pamięci DDR DIMM SDRAM,
ale nie do końca kumam o co chodzi z tym DDR400/333/266/200.
   Czy to oznacza, że mogę w biosie ustawić magistralę na wartość
taktowania pamięci np. na 266 lub 400 Mhz i wstawić pamięć, która
chodzi na tej częstotliwości?
   A co z parametrem PC3200 zamontowanych obecnie w płycie pamięci
2x256MB (tak podaje program Everest)?
  Czy mogę wstawić kość 2GB, czy tylko dwie po 1GB?

Proszę o przykładowe linki (Ceneo, Skapiec , Allegro, itp.) do najlepszych
pamięci (1GB lub 2GB jeśli pójdą), które pasują do tej płyty.

--
Pzdr.
Marek