Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 18:07:15 MET

> Użytkownik "pw"

> pierwsza sprawa ze z tej listy sa "nie do kupienia"
> druga sprawa liczylem ze ktos zna inny model dostepny do kupienia

W zyciu nauczylem sie ze jesli bedziemy starali wyslawiac sie zrozumiale
to zdecydowanie szybciej uda nam sie z innymi porozumiec. Tak wiec
zamiast pisac:
"Poszukuje zasilacza ATX"
a potem na odpowiedz "Mam na sprzedaz Chiefteca 420 watt"
odpisywac:
"Ja szukam zasilacza najwyzej 200 watt"
powinienes napisac:
"Poszukuje ktoregos zasialcza z listy:
DELTA DPS-235W ATX12V 235
DELTA DPS-255EB A ATX12V 255
itd. lub innego o sprawnosci minimum 80%"
i byla by jasnosc.
AM