Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 18:00:07 MET

> Użytkownik "WiesłaW" Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes
> jeszcze taki zielony kruk.

Całkowicie poważnie. Koniecznie podaj model, bo jest to bardzo
interesujące. Mam również nadzieję, że widzisz różnicę między
takim standardem jaki podałeś, czyli ATX a mATX, SFX, FLEX,
TFX i innymi?
WiesłaW

Nie bardzo wiem co masz zamiar udawadniac. Pytanie bylo o
zasilacz ATX a nie o zaden z tych typow jakie podales. Chcesz
tu pokazac ze masz tajemna wiedze na temat komputerow czy co?
AM