Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 17:16:34 MET

> Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

> A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

Jak sobie ustawisz czytnik zeby wklejal > > > > > > > > >
to bedzie zdecydowanie lepiej.

> "co najmniej"

Tak, conajmniej. Jak zrobie remanent to znajde moze kolejne.

> Pochwal się nazwą producenta.

A czym sie u chwalic? Ot po prostu solidny Enlight i Fortron.

> Zielony?

Tak.

> Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
> Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.
> Best regards,
> RoMan

Juz napisalem ze nie mam pojecia ile i jaki zasialcz ma sprawnosci.
la mnie zasilacz albo dziala albo nie.
AM