Re: dzielenie dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 11:07:32 MET

Dnia Fri, 04 Mar 2011 08:18:21 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> I masz osobne filesystemy? A to nowość.

Tak właśnie.
Nie wiem czy nowość, bo OpenSUSE 10.3 ma już parę latek. Coś przespałeś.

> Proszę mi tylko nie wyjeżdżać z LVM albo EVMS, bo to jeszcze gorsza
> rzeźba niż partycje rozszerzone.

Nie, to jest normalna tablica partycji, żadnych wynalazków, żadnej
rzeźby. Widocznie Sun uznał, że jeszcze większym problemem mogą być te
niezbędne wg Ciebie partycje rozszerzone. Bo wystarczy, że się skończy
miejsce na którejś z nich i po ptokach - całkiem jak w Windows ;-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/