Re: dzielenie dysku

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 13:03:09 MET

Dnia Fri, 4 Mar 2011 10:49:54 +0100, Remek napisał(a):

> Zależy od potrzeb, preferencji, upodobań ... Wskaż właściwą grupę.

Jak ktoś stawia linuksa - to grupy linkusowe, jak Windows - grupy poświęcone
Windows. I analogicznie do innych systemów. Trudno na to wpaść?

> Jakiś czas temu sądziłem, że mam do czynienia z powaznym fachowcwm, ale
> Twoje kolejne wypociny wskazują na powazne ograniczenie umysłowe typowe
> dla Linuksiarza, albo sprzedawcy GSM.

Naści smoczka.

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]