Re: P5VD2-MX Asusa - kłopot z pamięciami...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 19:00:30 MET

> Konkretniej - rozdzial 1.7.2 "Memory configurations"

> pozdrawiam,
> Vituniu.

I tu jest pies pogrzebany, moja irytacja wzrosła
gdy wspomagając się wujkiem google zrozumiałem,
że praktycznie nie ma mowy aby zainstalować z
powodzeniem 4GB RAM! Praktycznie nie są do
kupienia a nie wiem czy istnieją takie karty,
które mają po 32 kości po 128MB?
Więc...za swoje niedopatrzenia wszystkich Was
przepraszam co prawda spowodowane pośpiechem i
sytuacją awaryjną ale jednak...

--
pozdr00fka
   poli