Odp: karta graficzna do gier do 500PLN?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 16:31:04 MET

Użytkownik "Antykler" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ikoavc$2jk$2@news.onet.pl...
> [...]

ati 58**, 68**
nvidia gtx260 lub wyzej

rozsadne minimum to 5850\gtx285

w tej cenie duzo lepiej bedzie poszukac czegos uzywanego, ryzyko niewielkie
a wydajnosc moze byc ze dwa razy wieksza niz tego co kupi za 500 w sklepie

oczywiscie dobrze upewnic sie przed zakupem ze zasilacz ma stosowne zlacza
(minimum dla kart do grania to 2x6 pin pcie)