Re: dysk zewnętrzny 2,5" ok. 1TB - jaki?

Autor: radar <_sara__at__post_._pl_>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 11:53:20 MET

W dniu 2011-03-03 07:56, Rafał Łukawski pisze:
> Czasami jednak problemy sie pojawiaja, dlatego wraz z markowymi
> obudowami USB3.0 jest drugi kabelek zasilajacy. Z jednej strony okragla
> wtyczka do obudowy, z drugiej wtyczka do portu USB (np. transcend takie
> dodaje)

Znam temat. Raz w ciągu 10 lat miałem ten problem ale kabelek i tak nie
pomógł.
Mam jeszcze: PQI HDD H566 2,5 500GB USB 3.0 i Transcend TS500GSJ25D3 USB
3.0 StoreJet 500GB i również chodzą bezboleśnie (ale są podłączane
wyłącznie do markowych sprzętów i pewnie dlatego jest git) jednak Adata
jest dużo szybsza. PQI ma fajne rozwiązanie - gniazdo jest normalne USB
3.0 a nie micro przez co jest bardziej trwałe. Transcend i Adata mają
micro USB 3.0 przez co nosze je z włożonym kablem ;)
Za kilka dni będę miał jeszcze Pretec 8GB i-Disk REX100 USB 3.0 do
testów jeśli kogoś interesuje mogę zamieścić wynik z atto.