Re: Laptop Dell - dioda ladowania nie swieci.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 09:59:17 MET

Dnia Wed, 2 Mar 2011 18:20:30 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):

> Wygląda OK. Sprawdź czy oby na pewno dobrze wszystko polutowałeś.

Rozebralem ponownie, poprawilem luty, a ze mam sam kabel z taka wtyczka
postanowilem przeswietlic kolejne 3 zyly.
Na http://www.kosz.moj.pl/1.jpg jest zaznaczony pin srodkowej zyly.
Na http://www.kosz.moj.pl/2.jpg widacz zlacze do plyty glownej.
Dwie zewnetrzne zyly maja swoje odpowiedniki na gniezdzie od MB, natomiast
srodkowej zyly nie udalo mi sie znalezc.
Nadmienie, ze gniazdo bylo bardzo zniszczone i zastanawiam sie, czy nie
zostala uszkodzona sciezka...

No i pytanie: czy srodkowa zyla na koncu przewodu powinna bezposrednio
'isc' do gniazda MB, czy tez sa po drodze jakiej elementy?

Pozdrawiam.