Re: ile cykli ładowania średnio wytrzymują baterie ?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 17:12:38 MET

Dnia 01-03-2011 o 02:37 ąćęłńóśźż napisał na pl.comp.pecet:

> A możesz się odpie.....ć ?
>

> -----

Ależ oczywiście, że mogę. Nie czytam Twoich postów, ponieważ nie
chce mi się szukać odpowiedzi. W tym wypadku zacytowałeś mnie, więc
przeczytałem.
Ale żeby była jasna sprawa - masz kilka wyjść. Albo zdecydujesz się
cytować tak, aby nie było to uciążliwe w czytaniu, albo przekonasz
mnie, że w Twoim przypadku jest to niemożliwe do wykonania, albo
nie odpowiadaj na moje wypowiedzi.

--
WiesłaW
Opera Mail