Re: dzielenie dysku

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 15:25:04 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

>Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
>
>Popatrz na pierwszy serial - składa się z sezonów. Sam o nich wspomniałeś:
>"to akurat zalezy - sa seriale, ktore osobiscie moge ogldac x razy :)"

No tak, ale ja mialem bardziej na mysli stakie seriale jak
Alternatywy 4 czy Zmiennicy, a nie m jak milosc czy klan :)

Te pierwsze moge ogladac wielokrotnie, nawet za 20 razem odkrywam tam smaczki i elementy,
ktore umykaja jak sie film obejrzy tylko raz czy dwa...i wcale nie musze ich ogladac na okraglo,
wystarczy ze wracam do nich raz na pol, czy raz na rok...

No ale rozumiem, ze sa rozne preferencje i niektorzy nie maja takiej potrzeby.