Re: Nowy komp - off topic - wydajność w grach

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 10:26:37 MET

> Mam tak samo w innej grze - to chyba problem win7 ogólnie, a wkurza
> niemiłosiernie...
Takie rzeczy potrafią robić niektóre rezydentne programy (jakieś panele
od drukarek czy innego sprzętu, albo menedżery telefonu komórkowego).
Spróbuj powyłączać je z autostartu - może najdziesz winowajcę.
Mnie kiedyś nokia pc suite przecinał na chwilkę wyświetlane filmy. Nawet
jego zamknięcie w trayu nic nie dało - dopiero wyrzucenie z gałęzi Run
rejestru załatwiło sprawę.
Niestety wiele programów uważa, że musi koniecznie za nas czuwać
non-stop i Å‚aduje siÄ™ do autostartu.S.
S.