Re: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 00:42:21 MET

Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:31:35 +0100, Latet napisał(a):

> Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w
> przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też
> się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

Parę dni temu po raz pierwszy zawiódł mnie Acronis TrueImage - dysk z Lenovo
Z61E, którego całą zawartość próbowałem przenieść na nowy napęd. System po
przenosinach (XP Professional ENG SP3) nie wstawał, partycja recovery też
nie bardzo dawała się uruchomić. Przepchnięty CloneZillą podniósł się bez
pudła.

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]