Aristo prestige 1810 padła grafika po raz drugi

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Sun 27 Feb 2011 - 09:57:43 MET

Pierwszy raz grafika padła po około 1,5 roku od zakupu. Wymienili mi w
serwisie za 4 stówki.
Dzisiaj padła po raz kolejny (a przynajmniej tak to wygląda, biały
ekran po włączeniu kompa). Wydaje mi się, że upłynął porównywalny
okres czasu. Przegrzanie raczej odpada, po wymianie grafiki używam
podstawki chłodzącej i regularnie czyszczę wnętrze z syfu. Mam dylemat
co teraz zrobić, wyskoczyć z kolejnych 4 stówek? A może da się taką
grafikę kupić jakoś taniej i zamontować, rozbebeszanie kompa idzie mi
całkiem sprawnie ;)

Komp nie jest szczególnie wypasiony i designerski ale działa, kupno
nowego to pewnie jakieś 2,5 tysiaka w obecnych czasach, ale nie wiem
czy nie lepiej już kupić coś nowego niż reanimować tego dziada?

Pzdr.
L.