Re: Drukarka - tylko żółty

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Feb 2011 - 18:31:09 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:

> Wiele drukarek faktycznie nie chce drukować poprawnie (lub
> w ogóle) jeżeli nie ma zainstalowanych wszystkich (i pełnych)
> zbiorników z atramentem.

> Jesteś pewien, że problem nie pojawił się w momencie skończenia się
atramentu w "czarnym" zbiorniku

Drukarki używałem od "nowości" z jednym, czarnym kałamarzem. I było O.K. Po
zaschnięciu dysz drukarka poszła na rok w odtawkę. Postanowiwszy jej użyć do
barwnego wydruku, odbezpieczyłem kolorowy kałamarz i zainstalowałem go. Po
jego wykryciu przez drukarkę ustawiłem w opcjach brak czarnego. I efekt jak
opisałem. Spróbuję czegoś sie dowiedzieć w firmie. Ewentualnie liczę na
posty od użytkowników tego badziewia.

Remek