Re: ile cykli ładowania średnio wytrzymują baterie ?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Feb 2011 - 23:10:58 MET

Dnia 25-02-2011 o 21:52 Przesmiewca napisał na pl.comp.pecet:

> lit-jonowe zle znosza pelne rozladowania

Tak? A jak się formuje baterie? Zresztą, jak napisałem moja znosi
bardzo dobrze.

> nieprawda, bateriom li-jon szkodzi rozladowanie, nie mowiac juz
> o przechowywaniu

Ale nie rozumiem.. co jest nieprawda? Nie umiem czytać instrukcji?
Cytuję: Gdy bateria nie jest używana przez długi czas, należy ją
przechowywać całkowicie rozładowaną. Pozwala to przedłużyć
żywotność baterii.
Komu mam wierzyć - Wikipedii czy producentowi notebooka?

--
WiesłaW
Opera Mail