chciałem polecić taniego notebooka

Autor: - <wytnij_dos4fl_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Feb 2011 - 20:50:45 MET

Pytałem na Grupie, czy opłaca sie dopłacać 200zł do notebooka z karta ATI
zamiast Intel. Poradzono mi, że opłaca..

Czarny scenariusz był taki - jak odpali ASIO4ALL i programy muzyczne to ok,
Jak nie odpala gry - to może kupie na raty PS3,
Jak nic nie ruszy - bedę pił piwo przy naszejklasie i allegro ;ppp
Jak wszystko ruszy - tego nie przewidzałem ;)

Dla niezdecydowanych: kupiłem Lenovo G565L za 1300zł + Win osobno (komputer
ładny, czy wytrzymały - czas pokaże) i gram własnie w COD MW2 na pełnych
detalach w 800*600, ale bez aa. Co do COD BO jeszcze czekam aż cena na
portalu aukcyjnym spadnie, więc nie sprawdzałem..

Ale generalnie - wcześniej miałem E5300 i grafikę 9600GSO, i gram w to samo.
Naczytałem sie legend na temat, że na notebooku sie nie pogra - chyba, że na
takim za minimum 3000zł...

Ale widzę, że i biedaka stać na zwolnienie miejsca w pokoju i przeniesienie
sie z komputerem do kuchni;)