Re: Duży MB - mały - gabaryty storage

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Fri 25 Feb 2011 - 13:19:50 MET

Dnia 25.02.2011 Smok Eustachy <smok.eustachy@wurg.pl> napisa³/a:
> Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:26:16 +0000, Sergiusz Rozanski napisa³(a):
>
> rozpruj grata i zrób gniazdo w ¶rodku.

1. Gwarancja, 2. to nie jest 1 szuka, 3. ju¿ jest kupione i chodzi,
trzeba do³o¿yæ, 4. rozproszenie dziadostwa - nie puszczê to ka¿dego
fachowca, czy nie pojadê sam - w³o¿yæ kartê czy usb mo¿e dowolna
osoba. Gniazdo w ¶rodku utrudni potencjalny demontarz no¶nika.

> No¶nik wymienny bêdzie wystaj±cy bo to taka idea jest.

I to chcê w³a¶nei obej¶æ :) z t±d post na grupê. S± gniazda SD z
których nic nie wystaje, karta chowa siê ca³a i siê ja wyjmuje na
ponowne wepchniêcie - to by rozwi±za³o porblem, ale jest inaczej.

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest