Laptop bez wbudowanego HD ?

Autor: THX <j666.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Feb 2011 - 15:17:48 MET

Do Toughbooka brak mi specjalnej kieszeni na HD z firmowym kabelkiem (ceny od
$80 w górę plus wysyłka, razem wyjdzie min. 300 zł za kieszeń bez dysku).
Zastanawiam się nad chwilową pracą - dokąd nie trafię gdzieś okazyjnie
kieszeni - z jakimś zewnętrznym dyskiem podłączonym przez USB.
Dodatkowo do gniazd USB jest w notku stacja DVD-RW (wyjmowana, ale kieszeń na
HD w miejsce napędu DVD jeszcze trudniejsza do utrafienia).
Do tego Toughbooka nie ma stacji dokujących z miejscem na HD (są tylko zwykłe
replikatory), więc wariant z HD w doku odpada, a szkoda, bo do pracy
quasistacjonarnej może by starczyło.
CVzy jest sens kombinować jak wyżej jak koń pod górę z zewnętrznym dyskiem,
czy zamknąć oczy pomyśleć o Ojczyźnie i po prostu kupić tę wewnętrzną kieszeń
HD za trzy stówki?
No i nie wiem, czy USB jest 1 czy 2 (może być wtopa z 1.0).