Przyspieszenie działania urządzenia HID ?

Autor: DK <amidar_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Feb 2011 - 12:37:32 MET

Witam.

Na początku wyjaśnię w czym jest problem. Klient posiada czytnik kodów
kreskowych podpinany do portu USB. W systemie melduje się jako virtualna
klawiatura (na interface HID-a). I wszystko było by ok gdyby klient
ograniczył się do krótkich kodów kreskowych. Jednak mam sytuacje, że kod
odczytywany przez klienta składa się z ok 600 znaków (kod 2d). Wpisanie
tego kodu do okienka edycji (lub np notatnika) trwa ok 5-7 sekund. Jest
to stanowczo za długo. Podobne urządzenie podpięte do portu COM przy
prędkości 9600 odczytuje ten kod w czasie poniżej sekundy. Producent nie
dostarcza oczywiście żadnych sterowników do czytnika tego podpinanego do
USB - chodzi na standardowych windowsowych (jak każda inna klawiatura
podpinana do USB).
I teraz pytanie. Czy da się przyspieszyć działanie takiej virtualnej
klawiatury ?
Z tego co wiem istnieją programy "przyspieszające" działanie myszek
podpiętych do portu USB. czy istnieje coś takiego dla klawiatur ?
A może wystarczy w rejestrze przełączyć coś ?

Ps. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.