P5VD2-MX Asusa - kłopot z pamięciami...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 11:58:47 MET

Witam.

Proszę Was o pomoc, mam otóż wspomnianą wyżej
płytę na której pracuje Core 2 duo E6600.
Zakupiłem właśnie 4GB RAM Duall HyperX Kingstona
PC6400.
I tu pojawił się ZONK. Płyta główna widzi owszem
4GB ale komunikuje, że: used 3GB!?? O co jej
biega? Czy to spowoduje, że Win7 64BIT nie
będzie mimo wszystko widział całej fizycznej
pamięci?
Obie kości przetestowałem osobno MemTestem,
każda widziana jest jako 2GB i nie zwraca błędów.
  Da się to jakoś "odblokować", "przestawić"??

Mam z nimi jeszcze jeden problem, za nic nie
dają się ustawić na 800MHz, wciąż pracują na 533MHz.

BIOS, oczywiście właśnie zaktualizowałem do V.1017.

Poradźcie coś proszę.

--
pozdr00fka
   poli