Re: Czy?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 11:12:19 MET

> Ok, faktycznie, byłem nieprecyzyjny.
> Nie ma w odniesieniu do sprzętu elektronicznego.

Walczysz z wiatrakami ;)

Z reszta - przyznaje, ze sam mowiac "sterownik" mysle zazwyczaj
o software, a "kontroler" - hardware. Coz z tego, ze spolszczony
"controller" raczej steruje praca miast kontrolowac...

Samochod tez sam nie chodzi, a samojazdem jakos nikt zwac
go nie chce. Ze juz, pozostajac w swerze kolek, o nieszczesnym
"rowerze" nie wspomne. Jezyk zywym jest i tyle...

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Mam gdzies slownik A-P ze slownictwem z zakresu elektroniki
i informatyki wydany gdzies na przelomie lat 80-90 chyba.
Lza sie w oku kreci... ;)