Re: Programy jednowątkowe a wiele rdzeni procesora

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 21:00:05 MET

Dnia Mon, 21 Feb 2011 22:14:04 +0100, Ghost napisał(a):

(ciach...)

> Wyatrczy, ze masz lokalnie zainstalowana aplikacje webowa, bez problemu
> zatrudni trzy procesory (zwlaszcza jesli intensywnie uzywa ajaxa).

Tylko widzisz - mnie ta aplikacja webowa akurat na plaster, bo zajmuję się
zawodowo DTP. Ani Photoshop, ani InDesign, ani Illustrator, ani Acrobat, ani
Distiller wielowątkowo pracować nie chcą - ani w CS3 (którego używam), ani w
CS5 (którego ostro testowałem).

[ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie.       ]
[                                                    (Friedrich Nietzsche) ]